🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاده حیران

(ثبت: 269254) اردیبهشت 1, 1403 

جاده حیران

پیله کن پنجره سمت خیابانت را
تازه کن جلوه خورشید درخشانت را

پرده را پس بزن و با همه زیبائی
ساده کن دیدن گلچهره خندانت را

زنبقی را به سر دوش تو خواهد رویاند
شانه کن خرمن موهای پریشانت را

عاشقی، رهگذر کوچه زیبایی هاست
باده کن مستی انگور دو چشمانت را

بوسه از لعل بدخشان تو چیدن دارد
خنده کن خاطره چاک گریبانت را

نوش جانی که علاج من دیوانه شوی
چاره کن دلشده بی سر و سامانت را

تا بیاندازی ام چاله به چاه دیگری
زنده کن حادثه جاده حیرانت را

♤♤♤

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اردیبهشت 1, 1403

    سلام و عرض ادب استاد معصومی عزیز

    بسیار زیبا قلمتان تابان

  2. معصومه بیرانوند

    اردیبهشت 1, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار زیبا
    فقط یه اشتباه تایپی هست
    چیدن به اشتباه چین تایپ شده

  3. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 1, 1403

    درود بر سلطان غزل
    عالی مهندس
    👏👏👏👏👌👌👌

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1403

    زنبقی را به سر دوش تو خواهد رویاند
    شانه کن خرمن موهای پریشانت را

    عاشقی، رهگذر کوچه زیبایی هاست
    باده کن مستی انگور دو چشمانت را

    بوسه از لعل بدخشان تو چین دارد
    خنده کن خاطره چاک گریبانت را

    سلام‌

    اگر شعر های زیبای دلنواز و غمزدای شما نبود ما مرده بودیم

    لذت بردم استاد

    در پناه خدا 🌹❤️🌹

  5. امین غلامی

    اردیبهشت 1, 1403

    تکه نانی به دستش دادم.
    چقدر خوشحال شد…
    به گمانش که دنیا، به دستش دادم.
    قیمت نان همی، درهمی بیش نبود.
    به گمانش که همه دارو ندارم، به دستش دادم.
    زیر لب زمزمه میکرد، خدایا شکرت.
    به گمانش که خدا را، به دستش دادم.

    اسممو تو گوگل سرچ کنید
    امین غلامی (شاعر کوچک)
    و از شعرهام در سایت های مختلف دیدن کنید. با سپاس….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا