🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاده خاطرات

(ثبت: 961) اسفند 17, 1394 
جاده خاطرات

پا به پای رویایم

و دست در دست احساسی

که دلتنگی ام را در آغوش کشیده

دل به جاده خاطرات می دهم

و واژه،  واژه تنهایی ام را

در دل شب سپید می نویسم