🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاده یک طرفه

(ثبت: 5940) اردیبهشت 11, 1397 
جاده یک طرفه

دوست داشتنت آموزگار من بود
آموختم
جاده های یک طرفه عشق را
با سرعتی معادل” اشک”
تنهای تنها
قدم بزنم…

دنیا.ت(ماهک)
۹۷/۱/۲۰

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):