🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جامانده

(ثبت: 255066) دی 27, 1401 

 

يادمان بود بسوزيم چو شمع تا دم صبح
چون شب آمد همه خفتيم ز شب تا دم صبح
گفته بودند بزرگان که طلوعی دگر است
ما به غفلت همه خفتيم ز شب تا دم صبح

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    دی 27, 1401

    درود بر شما جناب مروج همدانی

    بسیار آموزنده و اندیشه برانگیز

    پاینده باشید🌷🌺🍃🌿🙏

    • دی 29, 1401

      لطفتان جاريست

  2. سلام و درود
    به امید ظهور حجت

  3. سیاوش آزاد

    دی 27, 1401

    سلام قوافی؟

  4. طارق خراسانی

    دی 27, 1401

    سلام عزیز جان

    زیباست
    می توان بدین شکل یک قطعه شود

    يادمان بود بسوزيم چو شمع تا دم صبح
    ما رجز خوانده و خفتيم ز شب تا دم صبح
    گفته بودند بزرگان که طلوعی دگر است
    ما به غفلت چه نگفتیم ز شب تا دم صبح؟!

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌❤️🌿

    • دی 27, 1401

      بينهايت ممنونم
      به مهر الهى شادمان باشيد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا