🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جام تجلی

(ثبت: 261163) تیر 3, 1402 

جام تجلی

خراب و عاشق و دیوانه حسینم من
مرید مکتب سلطان عالمینم من

مرا به مشهد دلدلدگی خبر دادند
کبوتر حرم شمس مشرقینم من

طلوع صبح قشنگی گرفته جانم را
غبار صحن دلآرای کاظمینم من

به شوق جام تجلی همیشه سرمستم
خمار باده ی صهبای نشئتینم من

به یاد زمزمه ی لااله الا الله
مقیم حول و ولای شهادتینم من

♤♤♤

 

 

 

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 3, 1402

    سلام قافیه تکرار نشده است؟

    • علی معصومی

      تیر 3, 1402

      سلام علیکم
      جواب این پرسش را در شعرنو برایتان نوشتم

نظرها
  1. جناب علی معصومی ارجمند
    درود بر شما
    در پناه عشق خدا پاینده باشید
    🙏💐🙏💐🙏🙏💐🙏💐🍃

  2. مهدی سیدحسینی

    تیر 4, 1402

    درود
    اجرتو با اباعبدالله الحسین علیه السلام
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا