🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جایگاه بلند

(ثبت: 240225) تیر 9, 1400 

جایگاه بلند

اشتیاق رخ ناز تو پر و بال من است
کوچه رهگذرت کعبه آمال من است

ای بنازم به تو و آن همه زیبایی و مهر
سایه سار نظرت شوکت اقبال من است

سرنوشتی که قضا روزی ما کرده ببین
من بدنبال تو و غصه بدنبال من است

آن خدایی که تو را ورد زبان همه کرد
فتنه چشم تو و واقف احوال من است

هرچه در گستره صحنه بازار وفاست
جوهر خون دل و شبنم سیال من است

لحظه هائیکه به هر بی خبری زُل زده ام
شرحی از خاطره دفتر هر سال من است

جایگاه تو بلند است و به پایت نرسد
آنکه در حال و هوای من و امثال من است

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    تیر 9, 1400

    لحظه هائیکه به هر بی خبری زُل زده ام
    شرحی از خاطره دفتر هر سال من است

    درودها استاد گرانقدرم

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    تیر 9, 1400

  3. جایگاه تو بلند است❤️🙏

  4. کبری محمدی

    تیر 9, 1400

    سلام
    زیبا سروده اید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  5. طارق خراسانی

    تیر 9, 1400

    سلام و درود

    غزل زیبایی شت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌷🌿

  6. درودها بر شما استاد بزرگوار

    شبنم سیال… شعری من از ترکیبات زیبا و با درون مایه ای نغز خواندم و آموختم از قلمتان.
    در پناه خدا 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا