🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جای تو اینجاست

(ثبت: 212758) مرداد 11, 1398 

جای تو اینجاست
درست در وسط نبض عاشقی
بین موسیقی ناز کلام ام
میان تحریرهای هوای اتاق دلم
در بین گلواژه های مخملی خیال شبانه ام
من خواننده نیستم
اما وقتی تو را می بینم
جادوی چشمانت با موسیقی احساس من غوغا می کند
شوق از اسارت دلم آزاد
و من
با گرمای نفس هایت، یک شب رویایی را مهتابی می کنم.
اینجا فقط جای توست،
شب های بی روزن
میان تکرار مکرر ادراک عاشقانه
دوباره شب شد
و من خواننده شدم
این جا دیوانگی های یک شاعر کولی،
فوران کرده است.

معصومه محمدی سیف، 8 مرداد 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 11, 1398

    و من
    با گرمای نفس هایت، یک شب رویایی را مهتابی می کنم.
    اینجا فقط جای توست،
    شب های بی روزن
    میان تکرار مکرر ادراک عاشقانه
    دوباره شب شد
    و من خواننده شدم
    این جا دیوانگی های یک شاعر کولی،
    فوران کرده است.

    سلام و درودد

    بسیار عالی، ست
    احساس لطیف و پاک شما قابل ستایش است

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • معصومه محمدی سیف

      مرداد 12, 1398

      سلام و احترام
      بسیار متشکرم از حضور گرم و نگاه پرمهر شما
      زنده باشید و بردوام

      🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 11, 1398

    درود بر شما بانو محمدی گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

    • معصومه محمدی سیف

      مرداد 12, 1398

      سپاسمند مهرتانم بزرگوار
      زنده باشید و
      لطف تان مستدام
      🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا