🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جا مانده

(ثبت: 214532) مهر 1, 1398 

یادمان بود بسوزیم چو شمع تا دم صبح

چون شب آمد همه خفتیم ز شب تا دم صبح

گفته بودند بزرگان که طلوعی دگر است

ما به غفلت همه خفتیم ز شب تا دم صبح

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 1, 1398

    سلام و درود
    زیباست
    ولی قافیه ها کجایند؟ ..
    در پناه خدا
    🌿👏👏🌿

  2. درود استاد
    مفهوم مبتلا به است اما خیلی کوتاه نوشتید
    زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا