🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جا مانده ام

(ثبت: 244919) بهمن 19, 1400 

 

ماندیم و گناه روی هم افزودیم
دستان هوس را به خطا آلودیم
چشمی که زمینه ی عروج ما بود
بستیم و مسیر خفتگی پیمودیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 19, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌷

  2. کمال کمالی

    بهمن 20, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    رباعی زیبا و حساب شده و امروزی است

    دستمریزاد بزرگوار

    تقدیمتان

    هرجا که خیالت برود سر زده ام

    در کعبه زبان روزه ساغر زده ام

    اوداند و من دانم و این ناله ی تار

    ای زخمه بگو به سیم آخر زده ام

    🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا