🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جزیره

(ثبت: 255287) بهمن 2, 1401 

 

اگرچه باورش سخت‌ست، اما
جزیره‌ی شرجی آغوشت
با هیچ کرانه‌ای
–قابل قیاس نیست!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1401

    سلام

    عاشقانه ای زیباست

    در پناه 🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 2, 1401

    سلام سطر اول قابل حذف نیست؟

  3. مهر بانوی سرزمینم
    زیبا بود و ظریف
    سپاس

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 4, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم

    سرکارخانم طیبی

    دستمریزاد عزیز زیبا و محتصرو مفید و عاشقانه ای دلچسب است

    برایتان بهترین هارا آرزو دارم

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا