🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشنواره

(ثبت: 238914) اردیبهشت 21, 1400 

 

فقر حضور ،
ما را به دريافت تنديس تنهائى مفتخر مى كند

و در تاريكى مجلسى از انبوه تن ها

و در زير بارش نورهاى مصنوعى

و در گرما گرم برپائى نمايش شادمانى

به انجام حركات موزون مى پردازيم

تا كج و معوجمان
در منظر مبهوت شدگان مجلس خود شيفتگى
راست آزمائى گردد

چپ چپ دستهاى بى هويتى
انديشه را به سكوت دعوت مى كند
تا خود باختگى درونى را سامان بخشد

آنگاه همه با تعارف و تكريم مى روند
تا از تالار خود ستائى خارج شوند

اكنون پايان سانس خودنمايست
و سانسى ديگر در راه ……
و همايشى ديگر و نمايشى ديگر …..

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا