🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشنواره ها

(ثبت: 218) آبان 22, 1394 

جایی رسیده ای که روانت نمی کشد

حتا برای جیغ , دهانت نمی کشد !

جان کنده ای جهان خودت باشی و نشد

راهی به سمت آنِ خودت باشی و نشد

جان می کنی که بگذری از خود نمی شود

با اینکه می روی , ولی از رو نمی رود ↓

پایی که خسته از همه ی سنگلاخ هاست

پای کسی که قاعدتا لنگ در هواست !

هر کس که می رسد به تو بیگانه می شود

[- آقا سلام ! – جان!بله؟!…] یک دفعه می رود !

یک دفعه می رود , و تو از یاد می روی

در یاد می نشیند و بر باد می روی

توی خودت مچاله و کنسرو می شوی

بر میز شامِ قاتلِ خود سرو می شوی

جایی به غیر قبر خودت چال می شوی

بالا می آورندت و انزال می شوی

خون می شوی که می جهی از رگ به باورت

تا لخته لخته می گذرد از برابرت↓

شهری که مثل یک قفس تنگ و تار بود

با هر کسی که بود, و شکل فرار بود !

این درد مشترک به توان هزاره هاست

تاریخِ زخمِ حک شده بر سنگواره هاست

تکرار می شوی و به پایان نمی رسی

این قلب نیست , دایره ای از دوباره هاست

اره کشیده شد به رگ روح لاغرت

روحی که زخمی از اثر آرواره هاست

از شش جهت به مزرعه ی تیغ می رسد

شهری که تحت سیطره ی هیچ کاره هاست

چیزی که رفت ماه درون محاق بود

چیزی که ماند رد عبور ستاره هاست

…………..

گرگی که نقش گوسفند داشت توی فیلم

کاندید خرس قهوه ای ! جشنواره هاست !

نظرها 13 
  1. سلام بر دوست ارجمندم

    عالي و زيبا سرود  قشنگ بيد

    • بنیامین پورحسن

      آبان 25, 1394

      سلام و عرض ادب دوست خوبم

      ممنونم از لطف و حضور زيباي شما

  2. نگار حسن زاده

    آبان 23, 1394

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم….مانند همیشه بسیار زیبا و دوست داشتنی بود…

    لذت بردم….

    درود برشما….قلم توانمندتون همیشه ایام نویسا

    • بنیامین پورحسن

      آبان 25, 1394

      سلام و عرض ادب شاعر توانا و خوب بانو نگار

      خيلي متشكرم از لطف و بزرگواري هميشگي شما

      نامتان جاويدان

  3. سمانه تیموریان

    آبان 23, 1394

    سلام و عرض ارادت

    واقعابینظیر و دلنشین. مثل همیشه

    دستمریزاد 

    • بنیامین پورحسن

      آبان 25, 1394

      سلام و عرض ادب بانو سمانه

      يك دنيا ممنونم از حضور ارزشمند و زيباي شما

  4. درودها و…..دستمریزاد.مستفیض شدم.

    • بنیامین پورحسن

      آبان 25, 1394

      درود و سپاس ويژه خدمت جناب خوش عمل عزيز

      يك دنيا ممنونم از لطف و بزرگواري شما

  5. لیلا رنجبران

    آبان 24, 1394

    درودها شاعر
    مسرورم از قلم تان می خوانم
    خون می شوی که می جهی از رگ به باورت

    تا لخته لخته می گذرد از برابرت↓

    • بنیامین پورحسن

      آبان 25, 1394

      درودها شاعر خوب و توانا بانو ليلا

      خوشحالم كه مورد پسندتان بود

      سپاس فراوان

  6. امیر دادوویی

    آبان 25, 1394

    بنیامین عزیز کارهای شمارو قبلا توگروه پژواک فرشته ها
    هم خوندم وخیلی دوست داشتم همواره موفق باشی

    • بنیامین پورحسن

      آبان 27, 1394

      دوست نازنینم جناب دادوویی

      خوشحالم که اینجا هم لطف همراهی و تایید شما رفیق راهم است.

      بی نهایت سپاس دوست گلم

  7. پویا نبی زاده

    آذر 1, 1394

    سلام

    خیلی قشنگ بود

    از شش جهت به مزرعه تیغ می رسد

    شهری که تحت سیطره ی هیچ کاره هاست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا