🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جفاى زمانه

(ثبت: 270797) تیر 15, 1403 

 

گاهى براى ديدن گل دير مى شود

وقتى خزان شود چه دلگير مى شود

گاهى دلى كه با گل لبخند زنده است

وقتى شكسته شد زمين گير مى شود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    درود عمرتان و زندگی تان زمین .گط نشو د
    زیبا و متین و جذاب بودموفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا