🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامردمان

(ثبت: 270796) تیر 14, 1403 

 

بى خدايان آب مسموم مى كنند

تشنگان را جمله مجنون مى كنند

دستشان در سفره هاى مردم است

چشمها از اشك جيحون مى كنند

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    تیر 14, 1403

    درود بر شما🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا