🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جفای زمانه

(ثبت: 227137) خرداد 7, 1399 

 

گاهی برای دیدن گل دیر می شود

وقتی خزان شود چه دلگیر می شود

گاهی دلی که با گل لبخند زنده است

وقتی شکسته شد زمین گیر می شود

بیاد پسرخاله باقر شکنجه شده در ساواک شاه خائن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. بهروز پژواک

    خرداد 9, 1399

    درودها جناب همدانی و احسنت که مبارزین شکنجه دیده دوران ستمشاهی را ارج می نهید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا