🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جلوه قدرت الهی

(ثبت: 238875) اردیبهشت 22, 1400 

 

کوه، جنگل، دشت، صحرا…….نشانی از قدرتی بی پروا /
روح، انسان، حیات، ماده…..نشانی از یک دنیای فوق العاده /
شکست، پیروزی، غم، شادی……نشانی از اراده یا قدرت بی ارادی /
پادشاه، گدا، ظالم، مظلوم……..جهانی را آفرید پروردگار قانون/
جهل، عقل، نادانی، دانا……….این و دگر همه از آن توانا /
انسان، انسان، انسان، انسان…..جلوه نور و گه توفان هراسان /
صبح، ظهر، عصر، غروب…..طلوع، فروغ، اصول، حدود /
نور، ماه، ستاره، خورشید…..اکنون پایان دنیای بی توحید

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا