🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمعه

(ثبت: 2584) مهر 17, 1395 

جمعه

 

کارگر عبوسی بود

که پله ­های ساختمان را

تی می­ کشید

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 18, 1395

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو نوری گرامی

    عالیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا