🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنون

(ثبت: 213555) مرداد 27, 1398 
جنون

چگونه می‌رهانی‌اش، دلی که از تو خون شده
چگونه سر کند کسی، که قسمتش جنون شده

چگونه زندگی کند ، جدایی پس از تو را
دلی که می‌پرانی‌اش..کسی که آزمون شده؟

کسی که از خیال تو، دمی برون نمی‌شود
چه ساده در جهان تو، همیشه سرنگون شده

تو آن هوای تازه‌ای ، که مست میکنی مرا
که واژه‌های شعرم از، نگاه تو برون شده

سیاه‌ چال عشق را، به گونه‌ی تو کنده‌اند
که جذب هردلی شود، به چاله‌ی فسون شده

خراب می‌کند مرا ، خدای چشم‌های تو
که حجم دلخرابی‌اش، ز ارگ بم، فزون شده

ببین که در نگاه تو، چه ساده محو می‌شوم
شکسته‌ زورقی شدم، به موج واژگون شده

گرفته ربّنای عشق ، دل رمیده‌ ی مرا
چه سخت رام میشود،دلی که بیستون شده

علی سلطانی‌نژاد
۲۵ مرداد ۹۸

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 27, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹
    باسلام و درود
    زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امید سعیدی

    مرداد 27, 1398

    👏👏👏👏🙏🙏🙏🙏🙏
    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌿🌷🌿🌺🌿🌸🌿💐🌿🌹

  3. سلام و درودتان باد بزرگوار

    زیبا سرودید

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  4. طارق خراسانی

    مرداد 27, 1398

    گرفته ربّنای عشق ، دل رمیده‌ ی مرا
    چه سخت رام میشود،دلی که بیستون شده

    ❤️👏👏👏👏👏❤️

    سلام و درود

    بسیار زیبا و دلنواز است
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا