🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنگل

(ثبت: 237538) فروردین 15, 1400 

 

این جهان دام است و در دست عدو
جنگلی از دیو و ددهای دورو
می چکد خونابه از رنجورها
جمله گردیدند چون قارونها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    فروردین 15, 1400

    درود و ادب

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    مانا باشید و سرسبز

    👏👏👏👏

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 16, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا