🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنگ با چاقو مکن

(ثبت: 5979) اردیبهشت 21, 1397 

پیش زنها ای برادر پول خودرا رو مکن

دست خودرا توی جیبت تا سر زانو مکن

اخم اورا چون که دیدی دست بر رویش مبر

می بری دست خودت را جنگ با چاقو مکن

چون طناب دار می افتد به دور گردنت

پنجه ها را نیمه شب در موی تو درتو مکن

یار می افتد به یاد جنگل مازندران

پیش او هرگز گره بر جنگل ابرو مکن

وقت قهر زن همیشه با پنیر خود بساز

پیش او هر لحظه فکر مزه ی کو کو مکن

خانه را ویران نمی خواهی اگر پس نازنین

هیچ گاهی ناگهان قهر وقضب با او مکن

چون نداری جرئت شیر ژیا نرا هیچ وقت

فکر میش وبره وبزغاله وآهو مکن