🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنگ غرور

(ثبت: 3343) بهمن 22, 1395 
جنگ غرور

با ما سخنی بگو که دلتنگ‌شدیم 
باکهنهْ‌غرورِخویش‌درجنگ‌شدیم 
بودیم چــــو سربازِ پیــــاده در رزم 
ازلطف‌ومحبتِ تو سرهنگ‌شدیم 
فردایِ‌شبی‌که‌لحظه‌یِ‌دیــداراست 
ما لحظهْ شمــار ٬ تا تلاونگ شدیم 
تا یک نظــــری زِ مِهــــر بر مـــــا بکنی 
با سـویِ نــــگاهِ تو همـــاهنگ شدیم 
از رویِ مَه‌ات‌چو دیده را برداریم 
انگارْ که دورْ ٬هـزار فرسنگ شدیم 
دروصفِ تو واژه‌ای دگریافت‌نشد 
واردبه لغات و غرقِ‌فرهنگ شدیم 
چرخیم چــــو در هر طَرفی دنبالت 
سرگیجه گرفته همچـوآونگ‌شدیم 
تـــا وصـفِ تـــو در کلامِ حــــامی آمد 
با زمزمه‌یِ شعر ٬ در آهنـــــگ شدیم

نظرها
  1. مهران اسدپور

    بهمن 22, 1395

  2. درودها

  3. درودها

  4. طارق خراسانی

    بهمن 23, 1395

    سلام و درود

    غزل موفقی ست 

    بسیار لذت بردم

     در پناه خدا

  5. درود برشیوایی قلمتان

    لذت بردم

    نویسا مانید

     

  6. محمدرضا جعفری

    بهمن 26, 1395

    درود استاد گرانقدر …///////// در پناه خداوند مهربان موفق باشید ان شاالله تعالی…..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا