🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنگ و صلح

(ثبت: 222835) فروردین 15, 1399 

 

بند پوتین هایم را تو بستی
و بند دلم وا رفت
جنگ دلیل خوبی برای جدایی نیست
من که با داشتن تو
صلح را کسب کرده بودم

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مسیب عبدلپور

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب شاعر محترم استاد فلاحی

    عالی بود
    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید

    🌹🌷🌷🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا