🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهان نا امن ..

(ثبت: 1905) تیر 14, 1395 

بسمه تعالی

در این دریای طوفانی کناری نیست غیر از تو

برای فصل غــم هایم  بهاری نیست غیر از تو

 

چراغ مهر خاموش ست  شهر از یاد تو خالیست

همه بیگانه در بیگانه ، یـــاری نیست غیر از تو

 

دلم را خانه ی امنی برایت ساختم  امّـــــــا

میان قلب من با تو حصاری نیست غیر از تو

 

جهان نا امن خواهد شد کمی بشتاب باور کن

که در میـدان آزادی سواری نیست غیر از تو

تو را در قاب آیینه  چنان پیچیده ام با مــــهر

که تصویری در آنجا یادگاری نیست غیر از تو

 

غزالی نیست اینجا دشت  محتاج نگاه تــــوست

خوشا بر حال صیادت ، شکاری نیست غیر از تو

 

وفاداری در این دوران که بیرنگ ست با یاران

برایم بهتر از هر کس  نگاری نیست غیر از تو