🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جواب دلبری

(ثبت: 211514) تیر 17, 1398 

در  جواب  دلبری‌ هایم، شروع  ناز  کن

پای چشمان  سیه را در جهانم  باز کن

گیره‌ی موبند را  از گیسوان  خود  دَرار

سردی آغوش من را، با  تنت اهواز کن

راز شاعر گشتنم، از چشم زیبای تو شد

حضرت انگیزه، کشف رمزهای  راز کن

راه‌ و رسم خوب‌رویان جهان بد‌عھدی‌ است

بشکن این رسم کھن، اسب وفا را تاز کن

بوی  عطر  بکر  گندم‌زار  موهایت  بیار

پرده‌ی عاشق شدن را،  با دلت آغاز  کن

عشق را با حسرت  دیدار خود  زیبا نما

احتمال  دیدنت  را ، کم‌ کَمَك  ابراز  کن

زندگی  شیرینی لبخندهای ریز  توست

حکم خوشبختی من‌ را با لبت احراز کن

زیر و بم‌های  تنت، اسرار  پنهان  توٵند

دست‌ من‌ را با جهان مبهمت دمساز کن

#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    تیر 17, 1398

    درود دوست گرامی

    شعر زیبای شما را خواندم
    لذت بردم بسیار

    احسنت
    آفرین
    دستمریزاد

    👏👏👏👏👏👏👏

    🌹🌷🌺🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 17, 1398

    درود
    از شعرهای شما خوشم می آید. نیکو می سرایید. سپاس🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا