🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوانان کورد

(ثبت: 242687) آبان 16, 1400 

 

جوانان کورد
یا در انفال مرده‌اند،
یا که در حلبچه مسموم!
آنها که جان به در برده‌اند
سرگردانند،،،
–پیِ کارگری…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 16, 1400

    درود بر شما و جوانان کورد

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. دادا بیلوردی

    آبان 16, 1400

    درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا