🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جور و جفا

(ثبت: 250303) شهریور 2, 1401 

 

هیچکس آسوده در غمخانه نیست
هیچکس دلخوش در این کاشانه نیست
جرعه جرعه زهر بر دل ریختید
هیچکس راضی به این پیمانه نیست

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 2, 1401

    سلام و درود

    دقیقا

    واقعیتی را به زبان زیبای شعر بیان فرموده اید.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 2, 1401

    درود بر شما
    قلمتان سرسبز
    🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا