🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جولا

(ثبت: 239207) خرداد 4, 1400 

 

صورت زيباى تو در ذهن من خالى كشيد

يك به يك انگشتهايم بر دلم دارى كشيد

رنگ رنگ اشتياقم ريخت بر بالاى دار

دجله اى گلرنگ شد بر قامت قالى چكيد

تقديم به همسر هنرمندم و دختران قالى بافى كه براى درمان درد خود،
طناب عمر را بر دار قالى گره مى زنند و با ريختن رنگهاى شاد زندگى بر پهنه ى قالى،
نقس ماندگار بى عدالتى بر چهره ى قالى ترسيم مى كنند.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا