🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوهره آسمانی

(ثبت: 213135) مرداد 16, 1398 

در جستجوی عشق تو و مهربانی ام
ای طالعِ بلندِ من و زندگانی ام

برق نگاه غمزه ی چشمان فتنه ات
سوزی نهاده در دل آتشفشانی ام

با حکم وعده ی خامی که داده ای
دنیایی از حکایتِ دل ناگرانی ام

رسوای خاص و عام جهانم نموده ای
زین پس دگر بکجا می کشانی ام؟!

دستم به دامن ات به نگاهی ترانه کن
ای راز و رمز جوهره ی آسمانی ام

من تا ابد که ساکن کوی تو نیستم
چونان شهابِ رهگذری ناگهانی ام

عمرم تمام گشت و ندیدم رخ تو را
روزی مرا بخاک سیه می نشانی ام!

معصومیا به یُمن غزل های خویشتن
گلواژه های زمزمه ای جاودانی ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. امیر جلالی

    مرداد 16, 1398

    این یک عاشقانه متفاوت بود با فضایی اعتراضی ، اما آنچه که دلنشین ترش می کرد آهنگ بیرونی آن بود و بسیار زیبا بود نیز … درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    مرداد 16, 1398

    سلام و درود

    غزلی زیبا، عاشقانه، روان و نغز
    لذت بردم
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  3. ولی اله بایبوردی

    مرداد 16, 1398

    سلام و درود

    عمرم تمام گشت و ندیدم رخ تو را
    روزی مرا بخاک سیه می نشانی ام!

    به امید روزی که دیداری داشته باشی…

    دستمریزاد استاد

    🍃💐💐🍃💐💐🍃

  4. مسیحا یاری

    مرداد 16, 1398

    جوهره آسمان عشق را خنجر زدند نمیبینی نایی نمانده برای باریدن. سلام استاد

  5. نسرین حسینی

    مرداد 16, 1398

    عاشقانه ای بسیار زیبا

    درودها

  6. نسرین حسینی

    مرداد 16, 1398

    عاشقانه ای بسیار زیبا

    درودها برشما وقلم زیباتون
    مانا باشید

  7. درود معصومی عزیز

    نمی دانم دیگر من دردم نمی آید کلمات یا قهر کرده اند!
    دلم ولی پر است از درد…
    غم ها در گلویم گیر افتاده اند یکی کاش بود تا پشتم را
    می کوبید؛ این شبها – سرشار از بغضم و اشکم نمی آید!

    پژواره

  8. درود بر استاد معصومی زیبا قلم و گرانقدرم
    تبریک برای منتخب شدن شعرتان در کارگاه اول
    امید که همواره در اوج باشید و بدرخشید
    مثل همیشه زیباقلمی فوق العاده پر احساس
    🍃💐🌿💐🌿🌹🌿💐🌿💐

  9. باقر رمزی باصر

    آذر 29, 1398

    سلام استاد معصومی بزرگوار

    ممنونم از اینکه این شعر زیبا رو به اشتذاک گذاشته اید

    موفق باشید به مهر

  10. درود بر شما استاد گرامی جناب معصومی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم

    عالی سرودید

    💐🙏💐

  11. محمدصدوقی

    دی 4, 1398

    سلام
    عالی بود و هست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا