🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حاشیه

(ثبت: 3042) دی 13, 1395 

از خاکستر سیگارهای تو هم

دور افتاده ترم

آنقدر به حاشیه‌ها رانده می­ شوم

که حاشیه‌ها

سفید نمی‌شوند از من

صبور باش دنیای من

تو سیگارهای خودت را پک بزن

من حاشیه‌های خودم را

اینقدر نگو:

«زمستان تمامی ندارد»

زمستان  

              تمامی

                                ندارد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا