🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حال تلخ

(ثبت: 212151) تیر 29, 1398 

در این اتاق سحر شده
اتاقی پر از سکوت های غریبه
پر از درد تنهایی
چه حال تلخی ست
که در آن زیستن را بی بودنت
تجربه می کنم
خاطره
عاشقانه ها را تکرار می کند
زمان
ثانیه های رفتنت را
و لباس هایت در کمد
هنوز گرمی تو را می خواهند
آفتاب پشت پنجره
مانند خنده های صبحگاه توست
که نور عشق را
باز می تابد
و امانم می دهد
پرندگان خوش زبان
تو را صدا می زنند
می گویند برگرد
یارت منتظر توست
برگرد
او تو را طلب می کند

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 29, 1398

    🌿🌿🌿🌿🌹

  2. سلام و درود بر سید بزرگوار

    شادکام باشید🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    تیر 30, 1398

    سلام

    درود بر دل عاشقت…

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا