🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حباب زندگى – بياد شهداى غواص

(ثبت: 239122) اردیبهشت 31, 1400 

 

هميشه در دل درياچه بوديم
حباب زندگى را ديده بوديم
به زير بارش توپهاى دشمن
گل آلاله ها را چيده بوديم
هزاران چشمه ى نورانى عشق
درون موج دريا ديده بوديم
كنار كرت خشك نخلهامان
به آب ديده ها دل داده بوديم
به شبها تا سحر نزديك ساحل
هزاران گود سنگر كنده بوديم
به شبها تا دم پيدائى صبح
فراوان لاله ها را ديده بوديم
سكوت شب به خلوتگاه عشاق
كتاب عارفان را خوانده بوديم
به دشت خالى از هر شاخه ى گل
بهاران را به دلها برده بوديم
زمان رفتن و پرواز پاكان
درون موج و طوفان مانده بوديم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا