🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حبل المتین

(ثبت: 234010) آذر 9, 1399 
حبل المتین

 

از اولین نگاهت
آغاز می شوم
در تصعید بهار
پاییزانم فرو می ریزد
یخ هم می شکند
بی تابم
در تابان سبز
فصلی می شوم
از خزاین نوگلان سرخ
در رگ رویا
روی بالکن پلک امید
چقدر سپید
تا ستاره
ماه
تا هرچه بی سایه ها
می بالم
زخمی ام
قد می کشد
به آستان آتشناک آفتاب
همه در تاب بی رسن نور
در بزم چشمانت می رقصم
مهر ماندگار لبخندم
فقط
تو
هجای تبسم می مانی
در تماشای صبح
و هزار پرنده مهاجر
از لبت
نشان نشات خورشید می گیرند
به منقار سرود
به بزم میلاد ققنوس

 

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      آذر 10, 1399

      درود بر شما
      سپاس از حضورتون🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  2. درودها استادم

    و شعر چه دلنشین می شود وقتی اینگونه ماهرانه سروده می شود

    از این قلم هماره آموخته و خواهم آموخت

    باید و بسرایید به مهر

    پایدار و پاینده باشید بزرگوار

    💐💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      آذر 10, 1399

      سلام
      بر
      شما
      ممنون که به مهر می خوانید

      سلامت و سعادتمند باشید🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌈

  3. سلام استاد رشنوی عزیز زیبا بود بزرگوارشادکام باشید💐💐💐🌿🌿🌿🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      آذر 10, 1399

      درودها

      دوست ارجمندم

      سپاس که می خوانید به مهر

      ………………………………………….🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  4. طارق خراسانی

    آذر 9, 1399

    سلام حضرت استاد رشنو
    سپید با شکوهی ست
    عاشقانه ای مخض
    دل انگیز و زیبا
    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌❤️🌿

    • اکبر رشنو

      آذر 10, 1399

      استاد عزیزم

      جناب خراسانی

      سپاس از حضور وخواندنتون ارزشمند !🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا