🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حج ِ شعور

(ثبت: 2864) آذر 5, 1395 
حج ِ شعور

          دل مرده ایم و قصد  ِ تماشا نمی کنیم

          راهی  بسوی  پنجره ای  وا نمی کنیم

          در گوش   ِما  تلاوت  ِ اللهُ  اکبر  است

          اما  به  رَغم  ِگریه  خدایا    نمی کنیم

          طغیان  ِ  تشنگی  دل ما  می درد  ولی

          گاهی گذر به ساحل  ِدریا  نمی کنیم

          وقتی  تمام  ِ خاطره ها  در  تلاطم اند

          راهی   بباغ  ِ  عاطفه   پیدا  نمی کنیم

          در انتظار  ِ  حج  ِ  شعوریم  و   بی ریا

          یک سجده  برصداقتِ فردا نمی کنیم

          ما راهیان    ِ مرز    ِ دلیران   ِ عاشقیم

          بی حرمتی  به  اصل  ِ  توَلاّ   نمی کنیم

          تب کرده ایم  بشوق ِطلا در مسیرِعشق

          اما   نظر   به  حلّ   ِ  معمّا    نمی  کنیم

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    آذر 6, 1395

    درود بر شما بانو

    شعر زیبایی بود احسنت

  2. درود فراوان 

  3. طارق خراسانی

    آذر 7, 1395

    سلام و درود

    شعر نغز و زیبا و عارفانه ای از عارفه ی شاعر خواندم.

    در پناه حق

  4. زیبا بود انصافا

  5. درود هابر شما بانو ی بزرگوار

    بهره مند شدم از شعر زیبایتان

  6. درود بر شما 

    زیبا سرودید بانو

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا