🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حدیث عشق

(ثبت: 242346) مهر 27, 1400 

 

هرچند غرقِ رنج های بیشمارم،
بر سایه سارِ مهرِ تو دل میسپارم

از چشمِ بختم می چکد همواره باران،
در بزمِ شعرم بارشِ اشکم فراوان

شد آسمان عشقِ من روشن به رویت،
حیرانم و چشمم به سوی و جستجویت

بر بامِ عشقت سر بلند و نغمه خوانم،
چون کودکانی شاد و بی قیدِ زمانم

بی تو هوایِ خانه ام ماند به زندان،
سر می گذارم همچو مجنون بر بیابان

آری حدیث عشقِ تو جان در رگِ ماست،
شور و نوای عشقِ تو در من هویداست

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهر 27, 1400

    قلمتان مانا مدینه بانو👌🌸🌸

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 27, 1400

      زنده باشید استادم،سرفرود بزرگواریتان هستم🌹🌹🌻🌻

  2. کبری محمدی

    مهر 29, 1400

    سلام
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    مانا باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. مدینه ترکاشوند

    آبان 5, 1400

    سپاسگزارم مه جبین بانوی عزیزم🌹🌹

  4. مدینه ترکاشوند

    آبان 5, 1400

  5. سلام و درود بانو گرانقدر
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      آبان 18, 1400

      سلام ودرود بر شما استاد فرهیخته سپاس از مهر همیشگیتان
      پویا وبرقرارباشید🌹🌹🌹🍃☘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا