🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرام

(ثبت: 231613) شهریور 22, 1399 
حرام

 

خنده  بر عاشق  غمدار حرام است حرام
دادن   مِحنت  و   آزار   حرام است حرام

در بد وخوب،جهان‌هیچکسی‌همدل‌نیست
تکیه بر  شانه‌ی  دیوار حرام  است حرام

دل من!  دست  بکش از طلب  احساست
این‌همه‌خواهش‌و اصرار حرام ‌است‌حرام

خودخوری  کردن و  انکار،  مصیبت  دارد
خنده‌ی  از  سر  اجبار  حرام  است حرام

عاقلان راچه شده دل‌شده عصیانگرِشان
ساقیِ  میکده هشیار؟! حرام است حرام

دل‌شکستن بخدا  هیچ  کجا جایز نیست
در خطا  واژه‌ی  تکرار حرام  است حرام

#بهاره_کیانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 22, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 22, 1399

    سلام و درود
    احسنت بر شما
    واقعا زیبا و خواندنی می سرایید
    خواهر گرانقدرم🙏🌹

  3. شهریور 23, 1399

    👏👏👏👏👏❤️

  4. شهریور 23, 1399

    دل شکستن بخدا هیچ کجا
    جایز نیست
    .
    .احسنت👌👌👌👍👍💐💐💐🌿
    .بسیار زیباست
    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا