🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرام است

(ثبت: 255978) بهمن 18, 1401 

 

به حکم دل نباشد، فعل بوسیدن حرام است
اگر عشقی نباشد زندگی کلا حرام است

اگر دل در میان باشد که بحثی نیست اصلا
ولی بی دل در آغوش کسی خفتن حرام است

زمانی که بساط عاشقی و شور برپاست
نشستن در سرای منطق و دشمن حرام است

نگاهت، دست هایت، بوسه هایت، حق من بود
نمی دانی مگر این را که دزدیدن حرام است؟

گذشتن از کسی که پای عشقت مانده عمری
به طرز آشکار و واضح و روشن حرام است

تو تا وقتی مرا می خواهی و دلداده هستی
کنار هرکسی باشی به غیر از من حرام است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 💐

  2. طارق خراسانی

    بهمن 18, 1401

    سلام و درود

    مبارک محبوب تان باد

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌿🌹👏👏👏👏👏👏🌹👌🌿

  3. زهرا آهن

    بهمن 18, 1401

    درود بر شما

    بسیار زیباست

    بی اختیار یاد این شعر افتادم

    گر تن بدهی؛ دل ندهی کار خراب است
    چون خوردن نوشابه که در جام شراب است

    گر دل بدهی؛ تن ندهی باز خراب است
    این بار نه جام است و نه نوشابه… سراب است

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد غزلی زیبا و با مسما و فاخر است و دوست داشتنی

    برایتان بهترین هارا آرزو دارم

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا