🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرمت عشق

(ثبت: 3147) دی 29, 1395 

پیروانِ مکتبِ عشقِ همام
بر شما از عاشقی خسته سلام

ای بلند آوازگانِ کوی عشق
از صمیمِ دل درود و این پیام

عشقِ شیرین بوسه و آغوش نیست
یا سر انجامش وصال و والسّلام

در رهِ معشوق باید جان سپرد
یا گذشت از زندگی و از زمام

حرمتِ عشق و حریمِ یار را
باید آذین کرد و افزودش مقام

همچو پروانه پیاپی گردِ شمع
همچو بلبل گِردِ صحنِ گل مدام

عاشقی و سجده بر مهرابِ دوست
عاشق و صبر و سکوت و اهتمام

ما طریقِ عشق را نشناختیم
پایِمان واماند و این ره ناتمام
جلال پورسلیمانی۲۱تیرماه۹۵

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا