🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسرت

(ثبت: 264321) مهر 10, 1402 
حسرت

 

گنجشک حسرت
از شط اشک هایم آب می نوشد
تا روزی که برگردی
و گل دیدار را
به موهایم سنجاق بزنی

 

“Regret”

The sparrow af regret is
drinking water from the stream of
my tears!

I am waiting the day till you return
and pin your gift of flower to my hair!

شعری از کتاب دوزبانه خنیاگران طلوع
اثر مشترک ۵۵ شاعر معاصر ایران

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عادل دانشی

    مهر 10, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سرودید بانو
    🌸🌺🌷🌹

  2. مهرداد مانا

    مهر 10, 1402

    سلام
    اگر این مجله ی طلوع سانسوربازی در نمیاره ، تا براش شعر بفرستم

    • سلام مانای ادیب و عزیز
      فعلا شعر چاپ نمی کنند این شعر برای گذشته است
      و چون داخل ایرانه ناچارا مستلزم فاکتورهایی است که خودتون بهتر می دونید.
      مجله ی دانستنیها کانادا وقتی راه افتاد بهتون خبر میدم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا