🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسی در حال…

(ثبت: 215495) مهر 13, 1398 
حسی در حال…

“حسی در حال …”
این شب ها
دیگر دستی
ستاره نمی پاشد
بر پیشانی فصل ها
چه کنم
با حسی
که درونم
درحال سقوط است
در اضطراب لحظه های پاییزی
با زمستانی ترین غم ها
تنها می مانم
باز دستم
از سردترین دردها
یخ می زند
در ویرانه ی نفسم
صدای تنهایی ات
می پیچد
از آوای تو
پر می شوم
شب ها
که تنهایم
و حسی مدام
درونم
سقوط می کند…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    مهر 13, 1398

    همیشه بر این اعتقاد بودم و هستم که ، پاسخ بسیاری از پرسش های ما ، در اطرافمان وجود دارد.
    نوعی کلنجار رفتن با پیرامون و درون نویسنده در این اثر به چشم می خورد.
    سقوط یک حس…
    تنهایی …
    و بسیاری دیگر از علامات دیگر که خواننده را بسوی معنای اثر راهنمایی می کند…
    یک حرف دیگر هم دارم و آن اینکه :
    دنیا و ادبیات ما مملو از واژه های غنی است…
    تلاش در رهایی از بند واژه هایی که شب و روز همدم ما شده اند کار خیلی سخت و ناشدنی نیست.
    فقط کافی است ، یک قدم … فقط یک قدم از حبابی که دور خود ساخته ایم و حصاری که بدور خود کشیده ایم پا بیرون بگذاریم… تا به دشتی پر از گل های زیبای واژه برسیم و تا دنیا دنیاست از آنها بچینیم… و ببوییم…
    درود بر شما

    • سلام و درود و مهر جناب جلالی، بسیار متین و به جا فرمودید و بسیار هم عالی، موافقم حتما این اتفاق خواهد افتاد اخیرا در حال ویرایش تعدادی از اشعار قدیمم مانند همین شعر که خواندید، هستم، ولی در آثار جدیدترم سروده ها از لاک تنهایی خود در آمده اند و شعرم با واژگان متنوعی ارائه شده و مطمئنا برای قلم زدن، درس های ادبی شما خوبان راهگشا خواهد بود و این بنده ی حقیر همیشه آماده ی آموختن از محضر شما استادان خوش قلب و نیک اندیشم هستم و سپاسگزارم از حضور پرمهرتان
      زنده باشید

  2. باز دستم
    از سردترین دردها
    یخ می زند
    در ویرانه ی نفسم

    … سلام
    و دست
    یعنی هر دو دست،
    چون اشاره ای به یک دست مانند چپ و یا راست نشده
    مثل ” چشمم ”
    و نفس، یک کلمه عربی است که آن را نباید با جمع فارسی نوشت.

    • درود و مهر و ارادت و بیکران سپاس از درسهای ادبی تان استاد
      به روی هر دوچشمم😊
      ممنونم که توفیق شاگردی از محضرتان را بی شائبه نصیبم کردید بزرگوار
      🙏🙏🙏🍃💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    مهر 13, 1398

    سلام و درود

    خیلی لطیف و زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • درود و مهر و سپاسها گرامی ام
      زنده باشید الهی و سلامت و شادکام🙏🙏🙏

  4. سپیده طالبی

    مهر 14, 1398

    زیباست و پر احساس

    درودها بانو جان 🌺

    • سلام و درود بانو
      زیبانگاهید گرامی
      سپاس از مهرتان و گوارای دل نازنین تان🌺🌸🌺🌸🌺

  5. تجسم سازی های بکر در اثرتان چقدر زیبایند
    درودتان باد

    • درود و مهر، نوش نگاهتان گرانقدر،
      سپاسگزارم، لطف دارید

  6. همایون فتاح

    مهر 14, 1398

    باشکوه سروده ای خواندم وبحق بوجد آمدم🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • درود و سپاس گرامی
      نوش نگاه و گوارای دل پر مهرتان
      زنده باشید🌺🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا