🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حصار ۳

(ثبت: 241061) مرداد 23, 1400 

 

از سمت سیاه ذهن بیرون شده اند

در ظلمت صد خرافه مجنون شده اند

خود را به هزار فرقه آلوده اند

در باور این سراب افسون شده اند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا