🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضرت فاجعه

(ثبت: 2947) آذر 22, 1395 
حضرت فاجعه

شب سردی شده , آغوش رهای تو کجاست

دم عیسایی پرعطر دعای تو کجاست

خاطرات شب و رویای بلند بغلت

غزل و فصل لب و بوس و هوای تو کجاست

بعد چشمان تو دنیا شده دوزخ کده ای

نوبت توست بگو, ذهن خدای تو کجاست

به فدایت غزل و شعر و تمام نفسم

خوب من , باور احساس گرای تو کجاست؟

تحت اشغال تو باید برود قبله شعر

تو رسول غزلی, قاف حرای تو کجاست؟

معجزه راه خلاصی من از دام شماست

حضرت فاجعه ای, نیل و عصای تو کجاست؟

سمانه تیموریان (آسمان)

*************************

ماحصل بداهه سرائی در جمع دوستان و اساتید عزیزم (متاسفانه بیت پایه و نام شاعرش را به یاد ندارم تا جهت حفظ امانت ذکر کنم.)

تقدیم به همسر عزیزم به مناسبت چهل و سومین سالروز تولدش