🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حقيقت

(ثبت: 239465) خرداد 10, 1400 

 

تكيه بر انوار مى بايد نه ار پندار و وهم

در مسير زندگى هرگز نكرديم هيچ رحم

وحشت از اعمال مى بايد نترس از مرگ و قبر

آنچه را اندوختيم هرگز نداريم هيچ سهم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 10, 1400

    درود بر شما🌸

  2. فرخنده عابدینی

    خرداد 10, 1400

    درودتان گرامی

    قلمتان سبز و اندیشه های ارزشمندتان پایدار🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا