🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حواس پرتی

(ثبت: 1203) فروردین 24, 1395 

رج به رج

ثانیه  ها را

برای رسیدن به یک دقیقه نگاهت می بافتم

غافل  ازینکه

گربه ی بازیگوش حواسم

آن را شکافت…

🙂

مینا امینی

پاییز 93