🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حول حالنا

(ثبت: 239627) تیر 5, 1400 

 

روز و شب در لايه هاى روح ماست

روشنا و ظلمت از اين ماجراست

چون كه شب آيد به ظلمت در شويم

آفتاب آيد برون گلشن شويم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درودتان بزرگوار قلمتان زرین و انديشه‌هاي ارزشمندتان پایدار🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا