🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حکمت خدا

(ثبت: 258174) فروردین 19, 1402 

 

گاه تنورِ عشـق با واسـطه داغ میشود
گاه دخالـتِ تو منجـر به نفاق میشود

گاه شـبِ سیاه را ماه چراغِ راه نیست
شعلهٔ کوچکی‌ به شب‌ گاه چراغ‌ میشود

در نوکِ‌ شاخه‌ها اگر زود شکوفه‌ باز شد
نوبرِ باغ قـسمـتِ کـرم و کلاغ میشود

غنچـهٔ خیر میدهد شاخهٔ هر مصیبتی
گـریـهٔ ابـر باعـثِ خـنـدهٔ باغ مـیشـود

آنکه به‌ حکمتِ خدا معتقد است‌ را خدا
باعـثِ پخته گیش با داغِ‌ فراق میشود

 

امیر بهنام ۱۴۰۱/۱/۱۸

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1402

    درود بر امیر گلم

    مضمون زیبایی ست

    در پناه خدا🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • امیر بهنام گل

      فروردین 19, 1402

      درود بر استاد عزیزم ،سپاسگزارم 😊🙏❤️🌹🌷🌺🌸💐🌿🍃🌈

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 19, 1402

    احسنت
    سلام و درود

    • امیر بهنام گل

      فروردین 19, 1402

      درودها دوست مهربانم 🌺🌸🍀
      متشـڪرم🥰🙏💐💐🌼🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا