🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حکم

(ثبت: 247035) فروردین 26, 1401 

 

گلوی آب را سالهاست
به طناب قحط فشرده اند
و پایش را در بند ریگزار
و صدای خاموشش
هزاران نای خفته را فریاد شد
و پیکر مثله اش
در شورستان،…..
زیر خروارِ ماسه مدفون
…..
حکم را سنگین تر ببر قاضی
کار از اشک آور گذشته ست
حکم تیغ به گلوی انسان رسید
خون شقایق حلال شد
و سر از تن لاله ها جدا

زاینده رود مرده است

 

سارا(س.سکوت)
۷آذر۱۴۰۰