🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاك

(ثبت: 240016) تیر 13, 1400 

 

اين زمين خاك و زمان خاك است ، خاك

رجعت ما سوى افلاك است ، پاك

ديده هامان هاله هاى رنگ رنگ

قلبها دروازه هاى چاك چاك

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 13, 1400

    سلام

    بسیار زیبا

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا