🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه کودکی

(ثبت: 770) بهمن 21, 1394 
خانه کودکی

خانه ی کودکی

کو کجاست آن….
خانه ی کودکی ی کاهگلی ..!
بوی نم بوی رطوبت بر خاک
بوی کا(ه)گل 
وقت باریدن باران نم نم!   
بوی گوجه…
بوی فلفل و خیار
شعله ی سرخ تنور 
 بوی نان تازه 
حس گرمی ی نگاه پدرم
خنده های مادر 
جست و خیز و….
شادی کودکی ام
فارغ از هر…
قید و بند   
دست ها در…
د ست هم با بچه ها
پا برهنه …
توی هر کوچه وپس کوچه ی ده !
بازی قایم باشک..
اوستای زنجیر باف
شامه ی نرم و نوازش های باد 
روی بالی ….
از نسیم 
توی راه کوچه باغ
کودکی هام مرا می خواند 
مدینه ولی زاده جوشقان