🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاکدان تاریک

(ثبت: 255509) بهمن 10, 1401 

 

اين خاکدان تاريک
لطفی به ما ندارد
در هاله ای غريبيم
دردی ز ما نکاهد
تبعيدی بيابان ,
سرگرم ريگزاريم
بازيکنان به دامِ ,
خار و خس و خياليم
هر لحظه لطف ايزد
می ريزد آبشاری
تا بلکه شوره زاری
سبزی دهد بهاری
اين سبزه های امروز
خاشاک ِروز ديگر
پس خرمنی بچينيم
از گلشن و کناری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1401

    سلام

    روان و راحت و زیبا

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 10, 1401

    سلام و درود تان
    بله زیبا سروده اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا