🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاکِ قند…

(ثبت: 13721) بهمن 19, 1397 

خاک قند…
– نذر حضرت زهرا(س)

من از روزی که
مادرم صلوات هایش را
نذر پهلوی شکسته ات می کرد
شناختم ات
و فهمیدم
جز در راه تو
هیچ راه پایانی نیست
و آن زمان فهمیدم
حسین
در دامان عفیف ات
چشمه حُسن شد
دریافتم کربلا ادامه تو بود.
تو را
با مادری هایت برای پدر
شناختم
یا ام ابیها!
از آن زمان
که مادر بزرگم
به نام تو قسم می خورد
و برای پهلوی شکسته ات
خاک قندهایش را
برای نذر شربتت
جمع می کرد.

 

سعید فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا